Dystra nyheter

Well... Inga katastrofnyheter kanske men absolut inte roliga heller. Framför allt eftersom jag har emetofobi och nu måste göra gastroskopi!!! Proverna visade nämligen blod där det inte ska vara blod så jag måste alltså göra Gastroskopi!! :(

Faktum är att jag fått en akut tid till min läkare imorgon för att få en snabb tid. De hittade nämligen inga bakterier däremot så det är inte säkert att det är magsår även om det är den troligaste orsaken.

Jag vaknade med huvudvärk idag och den har envist hängt kvar då och då under dagen. Det blir helt klart en lugn dag efter läkaren imorgon om jag ska fixa det här.

Nu ska här försöka sovas!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0