Vi aktiverar oss!

Hade ju tänkt ta det ganska så lugnt i augusti - om man bortser från ett besök med vänner på Borås djurpark samt en flyguppvisning i slutet av augusti.

Hittills har vi i alla fall gått på bio - Neo har ju gått på bio för första gången i sitt liv och sett "Monsters University". Att vi tappade en hel cola på golvet, en halv portion popcorn och att vår lille herr Zetterberg inte självklart behagade sitta still på sin plats rakt igenom filmen, spelar inte så stor roll. :) Är det en barnfilm så får folk ha överseende med lite action i biosalongen, anser jag.;)

Jag har också varit i Hunnebo med Neo och hälsat på både min far och farbror och hans familj. Jag for också till Mellerud och hade en riktigt mysig dag med Camilla. Vi grillade och for och badade bland annat.

Vi har också lyckats arrangera det riktigt bra med vår vovve då jag börjar läsa på heltid och inte längre som tidigare, kan jobba delvis hemifrån. Jonas mamma ska hämta honom mitt på dagen och ta med honom hem till sig. Då får han en lång promenad och får samtidigt umgås med Jonas mammas egen hund Malte. Otroligt nog, så går de två okastrerade hanarna riktigt bra ihop! Aslan är ju annars inte överförtjust i andra hanar. Vi hoppas detta kommer funka eftersom det annars skulle bli riktigt svårt att arrangera allt så att det blir bra.

Idag ska jag först ta med mig Neo till lekplatsen och möta upp Natasza och hennes son Caspar där. Vi ska göra en picknick, och låta våra små killar busa runt lite. I kväll hoppas jag det blir lite bio med Camilla. Hon var lite krasslig igår kväll men trodde det skulle kunna gå att gå på bio idag i alla fall. Hoppas!!

Nu ska jag ta hand om mig lille kille samt förbereda picknick-korgen!
Ha en fin dag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0