Universeum!

Idag for vi till Universeum i Göteborg!

Fick dock börja med en lite längre promenad med vovven innan vi kunde komma iväg.

Vilken supertrevlig dag! Det enda som kan ha varit lite jobbigt, var att jag fick sådant vansinnigt blodsockerfall att jag kände mig jätte svag i kroppen och nästan svimfärdig då och då. Jonas hade dessutom fått ont i ryggen och det var så klart inte så roligt för honom! Men det var så mysigt och roligt att det (nästan) inte gjorde något!

När vi skulle till dinosaurie-avdelningen, började vi känna doften av grillat, vilket gjorde att fyra vrålhungriga besökare tog ett avbrott för att äta hamburgare och chips som tillbehör(!). Vi besökte också leksaks-shoppen bredvid och Neo fick ett par dinosaurier i plast och Jonas köpte sig ett (till) pussel. Alla nöjda och glada!

Öht var dagen riktigt mysig! Fick rasta vovve, hämta brev till min far som kommit till fel adress och sen storhandla (veckohandla) mat. Så var jag trött innan så fattar ni kanske hur jag känner mig nu!!

Imorgon blir dagen nästan lika stressig. Varje dag måste ju en hund rastas och jag vill ju även hinna med min träning 3-4 ggr/vecka nu när det går så bra!

Sååå... Imorgon (tidigt), tränar jag! Sen fort hem och promenera med vovven. Sen åker jag, Camilla och Neo till Hunnebo och får förhoppningsvis fara en sväng med morfars stora båt! Lite shopping på bryggan hoppas vi också hinna med! Jeanette ville vi skulle komma till Olearys i Trollhättan senare men vi får se vad vi hinner med! ;)

Späckat schema igen!! Om jag tar på mig mer än jag borde?? Tja... Det som inte dödar.... Eeeeller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0