Vilken härlig vecka!

Vi trotsade de kalla vindarna och for till Skara sommarland på Jonas första av totalt två lediga dagar denna vecka. Dvs måndag. Iaf jag och Neo frös nästan hela tiden och jag klurade på hur i all sin dar bi skulle klara klä av oss till bikini och badbyxor om vi frös med kläder på!!

Men nog frös vi hela vägen ner till poolen alltid! I kom vi i alla fall och vi hann testa ganska många roliga saker (fast Neo tyckte mest om att skvätta vatten på sina föräldrar och farbror David!).

Efter en stund tog jag och Neo på oss kläder och åkte roliga karuseller, bilbana, tåg, bil och flygplan etc. Vi hann äta lite tacos och sen åkte vi tufftuff-tåget runt hela parken innan vi avslutade dagen med glass, lite spelande (utan vinst som vanligt) och shopping. Jätte trevligt!!

Av Jonas fick jag en jätte söt nallebjörn i glas med tillhörande text. Bekräftelse behöver man ibland i en relation! Lätt att ta varandra förgivet annars! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0