Dagstripper med vänner och lite annat smått och gott!

Så var sommaren igång och vi har varit på små turer då och då. Jag har mestadels farit runt med vänner eftersom Jonas jobbar väldigt mycket nu. Bland annat firade vi Sveriges nationaldag i Håverud, med fika, kultur och mys! Mycket trevligt!

I helgen var for vi till Dalbergså på lite underhållning för både vuxna och små. Bland annat så fick Neo åka häst och vagn! Lite spännande så klart! :)

På midsommar kommer några vänner hit och vi ska äta här och sen åka till midsommarfirande utanför stan. Det blir mysigt för hela familjen så klart.

På söndag ska vi hem till min syster för då fyller Elliot, Neos kusin år! Det blir mysigt så klart! Lite ledsamt i det hela är det dock eftersom pappa tänker lämpa av alla dukar, gardiner etc som han och mamma samlar på sig genom åren. :/ Men hoppas glädjen finns där också!

På onsdag har filmen "Man of steel" premiär!! Gissa om jag sett fram emot filmen! Sci-fi-nörd som jag är uti fingerspetsarna! Och ingen superhero är mer spännande än Stålmannen! ;) Han är ju faktiskt en alien! ;D

Nu ska jag försöka sova. Imorgon ska jag nämligen orka göra paj, tårta, storhandla OCH klippa bort häcken!! Däremellan laga mat, diska och rasta vovve! Vi får se om jag orkar fira midsommar på fredag! Ha ha!

Ha en fin kväll!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0