Plugg

Ja det kommer väl inte som en överraskning att damen pluggar på dagarna. Att jag däremot skulle sitta större delen av dagens ljusa timmar kom lite som en överraskning - i alla fall för mig.

Ibland funderar jag på min egen kapacitet. Men en av mina nyvunna grupp-kompisar säger att hon läst flera kurser på Göteborgs universitet och att den här utbildningen är tuffare än att läsa den tuffaste utbildning hon läst hittills. Och den var tuff!!

Oavsett så undrar jag idag vad tusan jag håller på med! Igår kändes allt heeeelt okej!! Jag hade ringt min farbror och fått hjälp i minst en timme och efter det samtalet kändes allt solklart!
Men nu inser jag hur otroligt mycket jag förväntas kunna nu - och jag hinner knappt göra övningsuppgifterna som hör till boken!

Herre Gud vilket dystert inlägg, jag vet. Men första terminen ska vara hysterisk, säger de som läst detta förut. Så jag hoppas allt lugnar ner sig snart.

Neo har iaf börjat spela innebandy och tycker det är jäääätte skoj!! Det enda han klagar på är att han blir så trött efteråt. Ha ha!! ❤️

Imorgon blir det ännu mer plugg! Och Så tänkte jag spela lite innebandy med honom eftersom innebandyn imorgon blev inställd. Frågan är väl om man orkar hänga med i tempot! 😀

Dags att sova! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0