Hysteriskt!

Ja det är väl det ord som bäst beskriver min vardag just nu! Sååå mycket händer dagligen så jag hinner knappt sammanfatta det här.

Läser och läser och läser....och ja just det ja... Jag läser också! ;)

Ett och annat träningspass per vecka hinner jag med också, lagar mat och hämtar Aslan hos Jonas mor som numera är hundvakt på dagarna. 

Satt HELA helgen och läste och vet inte hur jag ska hinna med Ullared nu på lördag. Kanske kan plugga i bilen på vägen ner? Läge att smaska åksjukepiller då alltså!

Tja...det var väl det... Ja just det ja! Jag är ju mamma också! 
Pratade med en ny i personalen idag som berättade vilken go kille vi har och hur duktig han är socialt. Alltid väldigt roligt att höra!! :))

NU ska jag försöka varva ner... Har haft stress-nerverna i topp idag!! 
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0