Cykling för hela slanten!!

Idag cyklade hela familjen runt stan och tillbaka hem! Riktigt mysigt! ❤️
Neo ramlade en gång från sin cykel men eftersom cykeln är så liten och han vid tillfället inte hade så mycket fart, så hände det inte så mycket tack och lov! 

Imorgon ska Neo vara hemma och medan Jonas jobbar så ska jag och Neo ha en riktigt mysig dag! Vi ska cykla till biblioteket och lämna tillbaka en stor trave böcker och sen cyklar vi till Skräcklans lekpark och fikar och leker! Ska bli sååå mysigt!

Har lyckats få nackspärr för typ 5:e gången på ett par månader. Så jag får väl ta det lite lugnt med den träningen ett tag. Nästa vecka går mitt medlemsskap ut på Motionspalatset. 4 dagar senare öppnar ett nytt gym med splitter ny utrustning. Fitness24seven, heter de och finns utspridda över hela Sverige, vilket känns tryggt ifall man betalar för en längre period. 

Jag får helt enkelt cykla på min egen cykel utomhus några dagar innan jag kan börja träna där! 😃

Och sen börjar ju skolan! Huuuu! 😩

See ya!

Neo har ramlat och behöver lite saft! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0