Inte sist i kön!!!

Vänersborgs nya gym Fitness24seven hade idag invigning! Som erbjudande hade man att de 200 första som tecknade sig på ett år, fick det för halva priset, vilket blev ungefär 1/4 av vad jag betalat årligen till Motionspalatset!!

Jag kom en timme innan men skulle nog behövt tälta innan för att komma först! Ha ha! Vi kom iaf ganska långt fram. En timme senare sträckte sig kön ner mot bokhandeln!! 

Så jag fick rabatten och tränar nu med splitter ny utrustning och hightech-signatur som fingeravtrycksavläsning etc. 

Jag och Neo cyklade hela vägen dit samt sen till biblioteket och lämnade böcker och sen hem igen - dyngesura! 😃 Men med lite ugnsgratinerad potatis och fläskfilé i magen, så blev vi snart på bättre humör igen! 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0