Stolt!

Ja eftersom det är en hemlis, så får jag ju inte avslöja något... Men jag kan ju iaf skriva att jag är vääääldigt stolt över någon!! Åh vad jag vill avslöja vad det är och vem! Men tids nog så får jag kanske berätta och så skriver jag mina kära läsare!! 

Hur som haver, dagarna har rusat iväg och snart är det skolstart igen! Uuuh! Och så måste jag sätta mig och repetera i böcker jag redan läst eftersom jag ska göra omtenta i den där (hemska!) nationalekonomin!! 

Men just nu så glömmer vi det där lite och ser tillbaka på allt kul som hänt!

Jag och Neo for till Mellerud och hade en heldag med vänner där vi badade och spelade kubb bland annat, på stranden och hemma hos en av våra vänner. Neo ville som vanligt inte följa med hem! Ha ha!

Vi har också åkt på lite utflykter med Neos kompis familj, vilka vi upptäckt att vi tycker är riktigt trevliga! Neo har också träffat och umgåtts med sin kompis hemma hos honom utan oss och tvärtom. De har superkul men efter några timmars 120% röj, så har vi märkt att det är dags att åka hem eftersom de inte riktigt orkar mer.

Vi har också åkt och badat bara vi i familjen. David har hängt på ibland och ibland har Aslan - sin ålder av 11ärofyllda år till trots, hängt med och kastat sig i vattnet och fångat pinnar! 

Jag har också skördat min pallkrage på basilika och en annan pallkrage på rabarber. Vi vet inte riktigt hur vi ska få plats med alla äpplen till hösten för basilika och rabarber krävde en hel hylla var i frysen!!

Idag var vi på Ikea och drömde lite igen. Drömmen om nytt badrumsskåp kommer nog bli sann eftersom vi hittade ett riktigt snyggt badrumsskåp som kommer ge mig och Jonas bra mycket mer utrymme för våra grejer i badrummet.

Nästa vecka åker vi förmodligen till Mellerud för att se Jeanettes kille som är trubadur, spela på kanten men vi vet inte riktigt än. 

En annan rolig sak är att Jonas bror David lagt bud på en lägenhet i Trollhättan! Tyvärr vann han inte budgivningen, men han tittar hela tiden och idag såg han ut basvaror han ska köpa på Ikea. Jätte kul för honom så klart!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0