Ytterligare en märklig händelse att lägga till på listan....

I förrgår morse (tror jag det var) så vaknade jag av att jag hörde små fotsteg komma in i mitt rum. När jag sömndrucket öppnar ögonen så ser jag en gestalt av ett barn. Jag säger "du får lägga dig bredvid mig Neo, jag måste få sova". När inget händer och jag öppnar ögonen igen så står det ingen där. Gestalten var med handen på hjärtat, lite längre än Neo. Eftersom det händer då och då att Neo kommer in till mig på mornarna så reagerade jag först inte på det. Inte förrän efteråt, när jag såg att han inte var där, så förstod jag att det inte var Neo utan någon annan. 
Börjar bli frustrerad över att inte veta om det är ngt med min hjärna eller om jag är medial... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0