Dags för ett avslut...

Nästa år ska jag få ett lite skrämmande avslut på en relation som varat i många år. Det är min samtalskontakt som går i pension. Det känns läskigt och ovisst. Han har funnits där i snart 14 år och alltid hittat rätt redskap att hantera världen och gett mig rätt verktyg för att ta hand om mig själv. 

Jag har alla redskap jag behöver nu, senaste året har han mer eller mindre mest funnits där för att bekräfta saker jag redan känner till. Mkt eftersom min självtillit fortfarande inte är komplett. 

Så detta blir ett stort steg för mig...släppa livlinan och ta steget ut i världen med den arsenal av kunskap jag nu bär på och som kan skydda mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0