Sol å bad!

Ja denna dag har sannerligen berikats med aktiviteter!! Kort sagt en vanlig dag i familjen Östlund/Zetterbergs liv!
Tog med mig Neo till gymmet idag och han lekte snällt i barnrummet tills mamma svettats färdigt.

Det blev en raketsnabb dusch för att sen veckohandla på Ica Maxi. Sen ilade vi hem igen, ordnade Flygande Jakob till lunch och lämnade far och son hemma att klippa vår och grannens gräsmatta, medan jag - med fredagsgodiset i hand, flög iväg till Vårdcentralen. Har nämligen ett sår som inte läkt på ett par månader som jag skulle kolla upp.

Lite skratt bland sköterskor och läkare blev det, när den här tanten kom med en fet godispåse som hon vägrade lägga ifrån sig. Jag är vääääldigt godissugen, sa jag mellan tuggorna! 😃😂

Ett besök på Apoteket blev det efteråt och sen snabbt hem och gå promenad med Vovve och son medan sambo fortsatte klippa gräs.

Sen var det packning av badkläder på schemat. Vi for sen iväg förbi Ica för att köpa med oss strandfika och sen direkt till Sikhall och bada och sola. 

Några timmar senare satt vi hemma igen och tittade hela familjen på Groddarna (tecknad film), åt chips och popcorn.

Det blir måååånga träningspass efter denna dag för att förbruka dagens kalorier! Ha ha!! 😂😂 Strunt samma!

Imorgon far jag och Neo till Mellerud för att träffa mammas vänner, se på beachvolley, sola och bada.

Nästa vecka står det Borås djurpark, Universeum och Skara sommarland om vädret tillåter, på schemat - tror vi. Vi tar det lite som det kommer! 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0