My GOD vad roligt vi hade igår!

Igår for jag till Mellerud för att bara hälsa på min bästa vän, Camilla. Jag älskar verkligen alla mina vänner, vi har blivit som en familj. Jag och Jonas har dessutom lärt känna en underbar familj där sonen är Neos bästa vän och vi har haft riktigt roligt tillsammans i sommar och höst!

Men det är något speciellt att hälsa på en människa som känner en så otroligt väl som Camilla känner mig. Näst efter mig själv och min terapeut, så tror jag inte någon någonsin kan se mig så "rent" som hon gör, utan inflytande av hennes egna känslor och bristbehov som skulle kunna påverka på ett icke lika objektivt sätt.

Vi for till ett av Camillas smultronställen och njöt av solnedgången! Fantastiskt vackert! Ett ställe att hämta kraft och energi för vardagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0