Action i vardagen

Skrev ett lååååångt inlägg i förrgår som INTE blev publicerat! Morr! Tja det är inte så mycket annat att göra än att skriva ett nytt, även om jag säkerligen har glömt minst hälften av det jag skrev då.

Veckan som varit har varit rolig och händelserik. Jag for till Mellerud och hälsade på min väninna Camilla som precis opererat sig. Jag hade sytt två par gardiner till hennes vardagsrum i Alla-hjärtans-dagpresent, och de blev faktiskt riktigt bra även om de gardiner hon redan har nog passar bättre i just det vardagsrummet. Hon blev glad i alla fall och det var ju det viktigaste.

I helgen hade vi familjen Grammann på besök och det var så klart jätte roligt. Att våra barn lever rövaren, blir ovänner och slåss när de leker, ger oss motion! De blir allt galnare och liknar allt mer syskon mer än vänner ju längre tiden går. Oftast är det en lek som spårat ur med att någon slagit den andre "på skoj" och båda är lika goda kålsupare! Puh! Däremellan lekte de, skrattade och tjoade och jagade varandra konstant hela eftermiddagen och kvällen. Hade jag som vuxen haft hälften av den energin så hade jag varit tacksam!

Den här veckan är förhållandevis lugn. Nästa vecka däremot blir hektisk! På måndag ska jag till NÄL och kolla vad det är för något jag har i min livmoder. På onsdagen ska jag besiktiga bilen och det kan bli spännande eftersom jag vågat låta bli att serva den i år. Ekonomin tillåter nämligen inga extra utgifter och bytt olja har jag gjort själv. Om besiktningen visar på något fel så får jag ta det då.... Hu! :)

På fredagen kommer ett jätte gäng med tjejer hit! DET ska bli riktigt roligt! Jag har ju lärt känna några tjejer här i Vänersborg nu och jag tänkte bjuda mina "gamla" vänner och mina nya på lite middag mm. Nästan alla verkar kunna komma också och det är ju så klart jätte roligt!! :)

Dags att ta det lite lugnt nu!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0