Detox i familjen Zetterberg/Östlund!! 😃😃😃


Vi hade fantastiskt mysigt och roligt på nyår. Min käre sambo passade på att tjäna lite extra istället och jobbade både Nyårsafton och Nyårsdagen (stackarn). 

Men efter jul och nyår så kändes det ändå helt rätt att ge sig på en detox. Både jag och Jonas ska köra stenhårt på detta i en vecka. Varukorgen har aldrig varit så full av grönsaker! Ha ha!! 😂😂😂 

Att vi sen satt och trånade när vi såg vår son sitta med sin lilla fredagsgodispåse, fick oss att testa viljestyrkan ordentligt kan jag säga! 😃 

Själv har jag en hemsk huvudvärk och är väääldigt seg! Jag har ju inte några stora ambitioner om att gå ner i vikt så jag vill ju inte lägga mig hungrig, men jag hoppas bli av med den här huvudvärken så snabbt som möjligt! 😩

Neo däremot, får mer grönsaker än normalt men får vanlig mat, så klart! 

Aslan har dessutom varit på besök hos Jonas syster. Han var helt slut när han kom hem! Men roligt hade han i alla fall haft! 😊 

Nu ska jag försöka vila bort lite huvudvärk. Gudarna ska veta att detoxande kräver en hel del skramlande i köket! Det tar på krafterna vill jag lova! Så nu ska jag ta det lugnt!

God fortsättning gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0