En trött kille! ❤️❤️❤️

Det har varit ganska så intensiva och hårda träningspass senaste två träningstillfällena, dels eftersom de varit så få - men också eftersom de spelat match en stor del av träningen.

Det börjar bli ganska tydligt att Neo trivs bäst med att vara back. Han kan vara ganska så hänsynslös i sina tacklingar - han är den ende som börjat göra det, men tränarna och då speciellt ordföranden i klubben, tycker bara det är bra. Själv är jag mest lite orolig att han ska skada sig (eller någon annan). Det ska ju i första hand vara kul - även om träningen är tänkt att kompensera för all skärmtid Neo utsätts/utsätter sig för dagligen i och efter skolan.

Nu ser jag hur som helst fram emot en trerätters middag som jag ska bjuda mina underbara vänner på, på lördag! En adventsmiddag kan man kanske kalla det.

Menyn blir följande:

Sausage-rolls till förrätt med en kall tjock fetaostsås till det. (En av mina vänner - Karla, kommer från England och jag vet att hon älskar sådana så detta blir lite risky business! 😂😂😂)

En fisk och skaldjurssoppa samt hembakat bröd till huvudrätt. Jag använder bl.a. kräftost i soppan! Rekommenderas!! Blir supergott!! Lax torsk och slutligen räkor, åker i på slutet. 😉

Till efterrätt blir det äppelpaj med vaniljsås på våra egna äpplen. Dvs Ingrid Marie.

Sen bjuder jag mina gäster på kaffe, glögg, pepparkakor och knäck för de som fortfarande har plats i magen.

Ska bli jätte roligt!!!

Nu ska jag umgås med min son!
See ya!! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0