Första träningspasset efter förkylningen

Dagen efter den underbara middagen med mina vänner, så bröt en vilande förkylning ut så det var bara att krypa upp i soffan och mysa framför teven i några dagar. 


Trots detta, så lyckades jag hålla mig från min hatkärlek= Nasin! Jag och min väninna Therese, har ju med hjälp av snarkplåster och extra stark saltlösningsbaserad nässpray, lyckats sluta med den där hatkärleken så det var inte helt utan ångest, när jag började känna de typiska symptomen på förkylning. 

Men minsann!! Tack vare fyra kuddar i sängen som gjorde att jag mer eller mindre sov sittandes, så har jag lyckats hålla mig från den där nässprayen som jag varit beroende av i mer än 7 år!! Heja mig!! ❤️

Idag kunde jag ändå äntligen ta mig till gymmet! Det blev ett lugnt pass så klart! Vi ska ju på julmiddag på Nordens Ark på lördag och jag vill ju inte ligga sjuk då! 😜

Annars är det mycket hockey på schemat men på söndag så hoppas jag kunna sätta mig med Neo och julpyssla lite. Myspys! ❤️

Apropå hockey....dags att göra i ordning Neos gigantiska hockeytrunk! 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0