STC

God dag kära vänner! Jag har ju som bekant bytt gym till ett mer barnvänligt gym. Jag var nöjd med Fitness24seven på många punkter. Man kan dock inte ta med barn dit, vilket är en stor nackdel om man jobbar och har barn.

Neo tycker för det mesta att det är riktigt roligt att hänga med. De har ett barnrum med leksaker och teve och på vintern har man till och med barnpassning. Om jag tränar på morgonen så brukar det inte vara så mycket folk där, vilket gör att Neo kan få prova några maskiner - dock under min uppsyn så klart. 😉

Idag har vi varit hos veterinären med Smulan. Första vaccinationen och chipmärkning genomförd. Detta under stor protest så klart.

Resten av dagen blir lugn...tror jag. Vi får se. Tycker om att inte alltid planera så mycket. 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0