Heja mig! ❤️💪🙏

Efter 4 utmattningar och en barndom och delar av tiden som vuxen som präglats av extrem ångest och rädsla, så har jag äntligen börjat ta hand om mig själv! ❤️ Träningen är jätte viktig för mig! Sömn och god och bra mat likaså. Och den viktigaste personen i mitt liv är Neo. Och för att må bra och klara att ta hand om min skatt, så har jag utöver att ta hand om mig fysiskt, även börjat ta hand om mig psykiskt. Jag har brutit med alla människor där min utveckling hämmas, människor som omedvetet eller medvetet får mig att må dåligt. ❤️ Egoistiskt? Nope... Det mest egoistiska hade varit om jag lät bli eftersom min förmåga att vara en bra mamma hade minskat radikalt! Dessutom har jag insett att jag har rätt att få må bra - och med tiden insett vad det innebär för mig.
Så...ta hand om er där ute kära läsare! Det är NI som sätter gränserna för hur NI vill leva! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0