Gymmet

Herre Gud vad tungt det var att träna idag!! Kan väl iofs bero på att jag gav mig själv ett riktigt hårt 70 minuter långt spinningpass i måndags som jag förmodligen inte återhämtat mig från. Man är ju inte 20 längre 😂😂😂


Jag körde 30 minuter crosstrainer och sen 30 minuter blandat ben och rygg. Inte bästa mixen ur återhämtningssynpunkt med tanke på att jag tränade benen så hårt i måndags. Men men....det är lätt att vara efterklok. Blev såpass utslagen att jag fick lägga mig ner en stund. 

Jag blir stressad av att inte kunna träna allt i samma träningspass. Jag vill ha både kondition och styrka, i heeela kroppen. Det är inte helt enkelt att få in det så det sker en utveckling på en vecka. Därför har det blivit ganska mycket träning den senaste tiden.

Träningen är också ett sätt att behålla fötterna på Jorden - göra något jag kan, när vardagen annars är så osäker kring jobb... 

Well... tanken med träningen är att bygga upp mig själv - att göra mig bättre rustad i livet så jag kan finnas där länge för Neo. 

Erfarenheter har dock lärt mig att man inte kan ta något förgivet... Jag var länge förskonad från sjukdomar och olyckor i min familj. Men som vuxen har jag lärt mig att man ska vara försiktig i livet - och ta hand om sig själv! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0