Sjukstuga

I eftermiddags hämtade vi en mycket hängig sin på fritids. Vi for en sväng till Överby och vi märkte ganska omgående att Neo mådde allt sämre så snart fick vi åka hem. 


Jonas gjorde tillsammans med Neo, en rensning i hans rum igår eftermiddag. De fyllde tillsammans 5(!!!) ica-kassar med leksaker han inte längre leker med! Duplot gick snabbt men vi har massor kvar ännu! Pengarna går oavkortat raka vägen ner i Neos sparbössa! Givetvis! 😜❤
Att en liten 7-åring lyckades sovra så bra och ville sälja leksaker, tycker jag var riktigt duktigt! ❤

Jag ska på ett mycket viktigt möte på fredag. Alla i teamet kring mig i MBT-behandlingen, samt representanter från försäkringskassan och arbetsförmedlingen, ska komma. I MBT-teamet finner man 4 psykologer och 1 psykiater (läkare). Så det blir en gedigen samling!!! Det är läskigt men också spännande! Jag hoppas mötet blir konstruktivt och jag berättar här i valda delar hur det har gått, efteråt. 😉

Nu ska jag ställa klockan så jag kan sjukanmäla Neo imorgon. Sen ska här sovas! Ha en fin kväll!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0