Underbar träning! ❤

Så kunde "tanten" äntligen träna igen! Med sjukdomskänsla i kroppen, var jag tvungen att hålla mig till promenader i veckan. För Jonas och Neo så bröt förkylningen ut ordentligt och Neos sportlov blev med andra ord väldigt lugnt!


Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen - den enda skillnad jag känner idag - som 41,5 år gammal - är att jag påverkas mer av sömnbrist (brist på återhämtning över huvud taget) och dålig kost. Det tar också lite längre tid att återhämta sig nu jämfört med för 20 år sen. 

Men tar jag hand om mig själv så är resultaten på gymmet de samma! Jag är varken svagare eller har sämre kondition. 😉 

Kanske skulle jag märka skillnad i en tävling - att min maximala kraft minskat något att jag inte längre kan ge det där lilla extra. Men jag tävlar inte och har inget behov av att vara bäst. Däremot vågar jag nog påstå att jag är i rätt bra form! 😜

Nu ska jag dra med mig min son, som för övrigt mår mycket bättre, ut i solen. Vilken fantastiskt fin dag detta är! ❤ 

Ha en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0