Min träning ❤️🙏

Idag är jag väldigt trött på jobbet! Det är lätt att glömma att dricka tillräckligt och att faktiskt salta maten bra, när man tränar mycket och just detta, har jag varit dålig på idag! 


Senaste tiden har jag börjat svettas något kopiöst när jag tränar kondition men faktiskt även när jag tränar styrka! 

Det behöver inte bara vara sommarvärmen som är boven i dramat för jag svettas lika mycket om gymmet är svalt! 

Jag vet inte riktigt varför jag börjat svettas så mycket. Jag har förvisso alltid svettats mycket om jag tränar kondition. Men detta är helt sanslöst mycket! Jag tränar ofta nu. Min kondition är förvisso riktigt bra och jag märker att ju bättre kondis jag har, ju lättare svettas jag!

I alla fall....när jag svettas så där mycket, så är det ju inte bara vätska jag gör av med utan även salt! Det har jag bittert erfarit då huvudvärken gjort sig påmind. Det räcker dock oftast med att jag äter något salt så försvinner huvudvärken snabbt! ❤️

Nej...nu är rasten slut och jag ska göra lite nytta här på jobbet! 😉❤️
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0