Morgon vs eftermiddag

Ibland undrar jag om min bindväv i kroppen är lite slapp!! 😂 Jag vaknar med rätt platt mage och har inte mycket överflödigt fett på magen alls! 


Det räcker dock med att jag är uppe och går en stund, så börjar den bli svullen! På kvällen ser jag ibland nästan gravid ut och jag är osäker på om mina organ är placerade ogynnsamt, bindväv och ligament är slappa, om mina organ är ovanligt stora, om jag har mycket gaser eller om min magsäck växer mer utåt i proportion till vad jag äter än den ska eller om jag har för kort överkropp! Puh! 

Mycket ångest har passerat i denna kropp över detta, genom åren! Inte är det mycket jag kan göra något åt i alla fall och till slut har jag lärt mig leva med det! ❤️

Det finns andra saker i livet som är viktigare och jag är stark och har riktigt bra kondition och det väger betydligt tyngre. Att jag har en frisk familj, goda vänner, har god hälsa och jobb ännu mer! ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0