Sliten! đŸ˜©â€ïž

Min kropp brukar sĂ€ga ifrĂ„n nĂ€r jag trĂ€nat lite fööör intensivt och ofta. Ofta svullnar jag upp, mina muskler blir hĂ„rda och spĂ€nda, jag fĂ„r myrkrypningar och blir trögtĂ€nkt. Det Ă€r INTE roligt! 


Skillnaden mellan denna bild (innan mitt femte pass denna vecka) och efterĂ„t, Ă€r sĂ€kert minst 2 kg vĂ€tska! Jag vet inte varför min kropp reagerar pĂ„ detta vis men det ger mig dock en kraftig signal om att jag behöver Ă„terhĂ€mta mig! 

Till rÄga pÄ allt sÄ har min make slÄtt pÄ stort inför vÄr bröllopsdag imorgon och överraskade mig idag med en stor (och dÄ menar jag STOR!!) lÄda med lakrits och hallon-fudge!! Inte bÀsta ÄterhÀmtningsmaterialet men gott Àr det i alla fall!

Imorgon ska jag och Neo Ă„ka en svĂ€ng pĂ„ inlines. Sen ska vi lĂ€sa och öva lite pĂ„ saker Neos lĂ€rare skickat med Ă„t honom över sommaren. Lite i taget - dĂ„ och dĂ„... ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0