Tillägg

Det uppkom några frågor kring min mage som jag pratade om i ett tidigare inlägg. 


Jag har magkatarr i perioder och dricker alldeles för mycket pepsi och efter alla dessa år, känner jag min kropp ganska så bra. Jag har kollat upp vilka eventuella allergier och/eller överkänslighet jag har. Laktosintolerant men inget mer. 

Detta handlade dock om att min mage svullnar upp när jag går upp ur sängen - INNAN jag ätit något. Jag vaknar alltså med en förhållandevis platt mage men bara efter en liten stund - med tom mage - så börjar den byta form och stannar i den formen över hela dagen.... 

...eller...blir ännu mer uppsvälld pga kolsyra, mat etc... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0